Ga naar inhoud

Links openen in nieuwe tabblad (windows internet explorer)


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal.

Ik gebruik windows internet explorer versie 7 nogwat. Heel leuk altijd met die tabblaadjes. Maar ik zou graag willen weten hoe ik links automatisch in een nieuw tabblad kan laten openen, en niet in een heel nieuw venster. Ook als ik bijvoorbeeld via de gmail notifer de melding krijg dat ik een nieuw emailbericht heb en ik open dat, gaat dat weer in een nieuw venster, terwijl ik graag alles in tabbladen wil, in ÉEN venster :D Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel en kunnen jullie me helpen een oplossing te vinden :D

groetjes en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

ik gebruik het zelf niet, ben dus niet 100% zeker, maar volgens mij werkt het volgende;

(in IE7) Extra - internetopties - Tabblad algemeen, bij tabbladen instellingen; bij "wat te doen als een popup wordt gevonden veranderen naar popups altijd in een nieuw tabblad openen.

volgens mij zou dit moeten werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ook simpelweg op je scroller drukken inplaats van linkse muis knop dan opent hij automatisch in een nieuw tabblad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.