Ga naar inhoud

Opstartprobleem PC


Lord Klorel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

De PC van ouders heeft vandaag eens een kuur gekregen en telkens ik de PC herstart verschijnt deze fout.

svchost.exe Toepassingsfout

De instructie 0x745f2780 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees en schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Achteraf verschijnt er een schermpje dat meldt er een fout is opgetreden in de Generic Host Process van Win32 en dat je deze fout kan rapporteren als je wil.

Het enige wat ik heb gedaan is even gekeken naar de transportprotocols voor een thuisnetwerk, ik heb het zelfs bij mij ook gedaan en bij is er geen probleem.

Het is weer enkele dagen geleden dat er beveiligingsupdates gedaan zijn, maar ik acht het vrij klein dat daar het probleem is mee ontstaan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want zelfs met Systeemherstel kan ik het probleem niet oplossen.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag had ik een kennis op bezoek en ik liet hem zien wat er gebeurde. De fout code in mijn start topic verschijnt pas als windows volledig klaar is met het opstarten.

Ik heb nadat ik de errors gewoon wegklikte, gewoon eens een scan opdracht gedaan naar een fotoprogramma en mijn computer reageerde als normaal. Dus voorlopig ben ik niet van zin, iets te veranderen waardoor het zelfs slechter zou kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 8 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.