Ga naar inhoud

[OPGELOST] Online poker op tv?


Aanbevolen berichten

Beste medeforummers,:laugh:

Ik zou eens willen vragen of het mogelijk is om te pokeren op tv.

Ik heb reeds een nieuwe tv gekocht (samsung LCD 42"), en nu was ik van plan men pc hierop aan te sluiten.

Heeft hier iemand enige ervaring mee want snap het eerlijk gezegd niet 100%

Kan je gewoon, als je zon kabel koopt je windows op je tv zien of hoe gaat da in zen gang :)

Want ik heb tv uitgang op men pc dusja..

Alvast Bedankt!

Mvg Dries :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci voor je reactie!

Yup das 106 cm..

En kweet niet of men grafische kaart echt goed is van pc, geloof dat ik een Geforce 6 serie heb, 6800 6700 weet niet meer precies :)

Zou dit goed genoeg zijn denk je?

Alvast Bedankt

Greeetz :ciao:

Ja, dan zie je gewoon hetgeen op je pc scherm wat je normaal op een pc scherm gaat zien.

Heb je wel een goede grafische kaart, want 42" is wel veel.

Dat is volgens ongeveer 106CM.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

grafische kaart zal het wel trekken, zeker als het maar poker is wat je wil gaan doen (dat vraagt niet veel van een grafische kaart)

Ook het dual/single Link DVI-verhaal maakt niet uit, aangezien single link nog juist FullHD kan versturen (en je TV zal wel geen QuadFull HD zijn ;)). DVI kabel van je pc naar je TV (eventueel met een omzetstukje van DVI naar hdmi) en dat gaat goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok merci voor de snelle reactie ;)

Ga zo dadelijk een kabel hale,

Maar moet je niks software installere ofzo? gewoon op je tv AV of ex1, 2 en dan moet da lukke of..

Ja srry kan een domme vraag zijn maar zoveel ken ik niet van computere, hehe :D

Greeetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

op je pc moet je niets installeren als je met windows XP of Vista werkt en je drivers van je videokaart geïnstalleerd hebt (wat normaal wel het geval zal zijn)

Pak trouwens je bankkaart mee; dvi-HDMI kabels zijn niet de goedkoopste ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

als je er met je neus op gaat zitten waarschijnlijk wel, maar als je er op een afstandje van zit (wat bij een tv toch normaal is) dan zit je met 1920x1080 pixels echt met superscherp beeld hoor...

Qua games gaat dat niet lukken, er zijn maar héél weinig kaarten op de markt die 1920x1080 nog trekken, maar ALS je de grafische kaart(en) erachter zitten hebt dan is het wel de moeite ja. Ik heb bij een klant zo'n systeem staan op FullHD voor FSX te kunnen spelen (zitten 2 8800GTX'en en een quadcore QX6800 in) en dat geeft echt schitterend beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, kdacht da eerlijk gezegd ook tot ik hem een keer had aangesloten :santaclaus:

Kspeel weleens warrock, graphics zijn niet echt geweldig maar op een 42´ maakt het echt fijner om te spelen :)

Heb da al ff niemer gespeeld eig sinds gta uit is ;)

Maar ik doe het puur voor te pokeren eig, kan ik lekker relaxt in men zetel liggen :)

Als je een goeie pc hebt en ge speelt er de nieuwste spellkes op raad ik het je echt aan ! Moet er echt sjiek uit zien ben ik zeker van !

Mijn pc kan die nieuwere games niet spele, toch niet zoals het hoort te spele hehe.

Zoekt er toevallig iemand een LCD? Heb er nog 2 liggen, lcd 42'' & 50'' .

Plasma's heb ik ook nog maar dat is natuurlijk iets duurder.

Splinternieuw in de doos MET 1 jaar garantie :) (800E)

Hahaha ff tussendoor wa verkope :tongue:

Greeeetz :ciao:

Ziet dat er zo scherp uit?

Ik zou zeggen dat het minder scherp is, een 20" of een 42"...

En als je games speelt, is dat dan ook zo scherp?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.