Ga naar inhoud

allemaal lijnen op scherm


metallica1978

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb al een tijdje een probleem

ik installeer windows 7 zoals gewoonlijk,maar zodra ik de stuurprogramma's installeer voor de grafische kaart en ik ga daarna op facebook en speel een spelletje dan heb ik miserie.

er komen allemaal op het scherm waardoor ik mijn bureaublad en zelfs alles niet meer kan zien

wat het wel het rare daarvan is ,dat ik zodra ik de stuurprogramma's verwijder van de grafische kaart gaat het weer prima,maare mijn resolutie is wat minder dan moet ik het op 1280x720 zetten.

Zowel de stuurprogramma"s op de installatie cd bijgeleverd als op de website van de fabrikant geven dan problemen

Hebben jullie een oplossing of ligt het aan de stuurprogramma's of moet ik ervoor een ander programma installeren?

Moet ik stuurprogramma's installeren van ATI of moet ik stuurprogramma's op de site van ASUS gaan?

mijn configuratie:

AMD PhenomX4 965

grafische Kaart is asus EAH5450 1GB

windows 7 home edition

8GB DDR 3 1333Mhz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoed niet dat dit te maken heeft met .NET Framework, dus het probleem met je grafische kaart lijkt van de baan?

Waarom denk je dat je SATA poorten het niet doen?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb terug dat probleem enkele minuten gehad ik heb terug de stuurprogramma's gedeinstalleerd ben ten einde raad.

om op je vraag te antwoorden,ik heb 2 harde schijven maar de bios herkent de harde schijf niet op de sata II poort wel op de sata 3

de dvd brander heb ik ook geistalleerd op de sata 3 poort anders herkent de bios mijn brander niet

ik ga nu een snapshot pakken van mijn configuratie zonder de grafische stuurprogamma.nu op dit moment staat de resolutie op 1280x1024

http://speccy.piriform.com/results/Rsp3KwIgV0hKBUmife4W2yH ditr is de snapshot zonder de grafische stuurprogramma geinstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat er enkel Internal graphics word vermeld, terwijl je toch een aparte grafische kaart gebruikt.

Deze afbeeldingen komen uit een handleiding van jou moederbord :hmmmm:

Kijk eens op het moederbord of je iets kunt terug vinden zoals rev. 1.0 of iets wat er op lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.