Ga naar inhoud

Telemeter(misschien gestolen ip)


Aanbevolen berichten

Gast Masters

het enige wat ik snel zie is dat de updater voor java actief was, dus die kan wel wat data opgeslorpt hebben.

Gebruik jij veel Voip? Dat is namelijk ook vrij intensief voor je bandbreedte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Ik weet niet of het vandaag is dat je telemeter zo gek gedaan heeft?

Er is vandaag aan de telemeter gewerkt, misschien was dat een error die jij gezien hebt die ze daarna gefixed hebben... Hij ging eerst maar een paar uurtjes offline zijn, maar nu blijkt het zelfs maandag pas terug in orde te komen.

Ik zou nog even wachten met de oorzaak zoeken, aangezien ik een vermoeden heb dat telenet zijn systeem hier zelf mss in de fout gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

die ip locators gaan soms in de fout, zo heel gek is dat niet dat je daar een andere melding krijgt.

Stijgt je telemeter nog steeds extreem snel? of heb je nu ongeveer wat je verbruikt dat ook op je telemeter erbij komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

je kan niemands ip stelen ;)

maar telenet rekent af wat er door het ipadres verbruikt wordt dat aan jouw modem gekoppeld zit op dat moment. Als iemand jouw ip krijgt (kan met dynamische ip's) dan is het op dat moment niet aan jouw modem gekoppeld & wordt het bij jou niet opgeteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.