Ga naar inhoud

Pc vertoont geen teken van leven.


Tom

Aanbevolen berichten

Mijn pc geeft dus geen teken van leven meer als ik op men knop duw, even de situatie schetsen.

Gisteren namiddag wou men pc al geen enkel usb apparaat meer herkenn, onbekend apparaat, geen drivers gevonden, wat hij anders wel doet.

Na een hele hoop restarts besloot ik om dan maar een usb kaart in te steken zodat ik weer men usb sticks kon gebruiken.

Nadat ik men usb kaart er heb in gestopt geeft men pc geen kik meer, ik krijg hem niet opgestart, er loopt nogtans stroom door mijn moederbord want mijn lichtje brand van men usb lampje die aangesloten is.

Geprobeerde opties die geen verschil hebben uitgemaakt:

-usb kaart verwijderen;

-vga kaart verwijderen;

-alle HDD ontkoppelen;

-diskettesation ontkoppelen;

-alle cd/dvd-rom drives ontkoppelen;

-om beurten Ram uithalen (heb 2x 512 DDR 400 PC 3200);

-processor eraf halen en opnieuw oplaatsen;

-connectoren van het front-panel (reset sw, power sw, hd led, power led -/+) opnieuw verbonden;

-een ander front panel gebruiken mss dat het knopke kapot was van mijn case, dus niet.

Processors, moederbord of voeding zelf kan ik niet testen.

Hulp gevraagd, want kwil werken aan mijn GIP. :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei klinkt niet goed, als ik thuis ben zal ik es helpen meekijken

Heb zelfs nu ne voeding van 't school meegekregen (handig als ge daar overeenkomt met meerdere mensen) enne heb hem aangesloten en nog steeds geen teken van leven.

Verdorie :Army19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.