Ga naar inhoud

moviemaker


Gast peterje

Aanbevolen berichten

Gast peterje

hallo .

ik was in xp home , windows moviemaker kwijt , die nooit aan de gang te krijgen was , ik heb hem met behulp van veel tips , gedownload , in het engels , maar ik wil hem in het nederlands .

bovendien werkt ook de nieuw gedownloade moviemaker voor geen meter , ik krijg konstant foutmeldingen ,

wat moet ik daar nou aan doen!!

peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peterje

hallo .

bedankt voor je advies , maar ik heb serv.pack 2 uiteraard, daar zat moviemaker in , maar hij werkte niet , vreemd maar waar , serv. pack verwijderen ,en opnieuw er opzetten ging ook niet , zelfs niet op de door microsoft aanbevolen manieren , (heb ik weer) dus heb ik een vervelend probleem .bovendien zou ik hem graag in het nederlands hebben ,maar ook dat gaat blijkbaar niet .

groeten , peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peterje

bedankt inge .

ik heb dit overigens goede programma al eens gebruikt , maar dat is een probeer versie van 15 dagen ,en mijn ervaring is dat als je het koopt via internet ,dat er dan altijd wel iets mis gaat zodat je ,je geld kwijt bent ,en met een niet goed werkend produkt zit .

peterje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peterje

hallo .

bedankt voor de link , maar dat heb ik weer , ik heb hem gedownload . en geinstaleerd, ik zie hem staan, 3800 kb , maar werken ,of openen , ho maar ,ook niet aan de gang te krijgen , iedere keer dat ik hem aanklik vraagt hij om teinstaleren , maar ik kom nooit verder ..

peterje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.