Ga naar inhoud

Photoshop Element 5.0


Aanbevolen berichten

Hy everyone,

Ik ben nieuw hier, heb eens wat rondgeneusd, vind het tof, ruime onderwerpen, maar vind niets over Photoshop Element 5.0.

Heb al eens rondgekeken op het web, maar ofwel krijg ik een niet volledige tutorial, ofwel moet ik ervoor betalen. :bawling:

Ik had graag een volledige tutorial van DEZE software gehad. en niet een stuk van de 7.0 en een stuk van de 6.0 enz... want de layouts staan verschillend en dat werkt verwarrend. Het is zowiezo voor een newbie al genoeg zoeken zonder dat je dat element juist daar niet ziet, en dat element ginds niet terugvindt. If you got my point? :biggrin:

Bij deze..... kan er iemand mij helpen a.u.b?

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wow, bedankt!!! Dat helpt mij al een heel stuk vooruit! ;) Kun je mij misschien ook iets geven over het invoegen van filmpjes? Dus foto's en filmpjes in 1 voorstelling maken. Heb dit nodig omdat ik mijn toegevoegde muziek zou willen laten verminderen in geluid (fade out). Met windows movie maker kan ik het geluid harder en stiller zetten van de filmpjes. Maar de toegevoegde muziek in adobe laat het niet toe een fade-out te creëren.

Alvast bedankt voor de link. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.