Ga naar inhoud

sql convert


Gast

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb eer vraagje.

Ik heb een replace tekst voor in mijn sql database te draaien. Maar ik wil die omdraaien naar delete.

dus ik heb bijvoorbeeld zoiets:

REPLACE INTO `phpbb_config` VALUES ('lottery_cost', '1');

en hoe word dat dan voor delete?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk

DELETE FROM 'phpbb_config' WHERE column_name=lottery_cost

ik ben het wel niet zeker

als je zeker wilt zijn ga dan via phpmyadmin en verwijder daar

mocht je daar geen toegang hebben bestaat er voor phpbb zo'n plugin 'phpbbmyadmin' dan kan je via je acp eraan.

Ik denk dat dit uit lottery mod komt niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat was een voorbeeldje van een redelijk lange lijst die ik moet verwijden. is idd van de lottery, omdat die foutmeldingen had en ik die dus even helemaal terug moet installeren. Maar de referal mod en game/arcade en die dingen had ik al verwijderd, maar nog niet in de database. Bij de andere bestanden in de database was dat simpeler. Alleen in 'phpbb_config' ging het niet goed. Ik zal het eens zo proberen, alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik heb eer vraagje.

Ik heb een replace tekst voor in mijn sql database te draaien. Maar ik wil die omdraaien naar delete.

dus ik heb bijvoorbeeld zoiets:

REPLACE INTO `phpbb_config` VALUES ('lottery_cost', '1');

en hoe word dat dan voor delete?

probeer dit :D

DELETE FROM phpbb_config WHERE config_name = 'lottery_cost';

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

beetje late reactie, maar mijn laptop is stuk, en deze pc is zo snel niet, dus heb ik niet veel aan men forum gedaan.

Maar... Big thx, het werkt perfect :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.