Ga naar inhoud

Laptop MEDION weigert op te starten...


Aanbevolen berichten

Daarnet probeerde ik mijn laptop op te starten (die overigens vele uren draait) maar hij kreeg een zwart scherm nadat er 'windows (XP) opstarten' op het scherm kwam.

Uiteraard hield ik even de powerknop ingeduwd, zodat hij zou heropstarten. Nu startte hij op met een zwart scherm (en geen enkel lichtje brandde nog). Enkel het zoemend geluid (tevens correct geluid) van een startende laptop.

En opnieuw resette ik hem. Haalde de batterij eruit, er terug in, en starte hem opnieuw op. Nu heeft hij helemaal de geest gegeven. Hij doet NIETS meer...

Wat nu...

mvg,

een niets-wetende-computerfreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Toont hij nog het opstartscherm & dat medionlogo, of doet hij echt niets meer?

Indien dat laatste => helaas garantie / vuilbak (niet letterlijk natuurlijk, de onderdelen ervan kan je mss nog kwijt in 2dehands of bewaren voor een volgende laptop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toont hij nog het opstartscherm & dat medionlogo, of doet hij echt niets meer?

Indien dat laatste => helaas garantie / vuilbak (niet letterlijk natuurlijk, de onderdelen ervan kan je mss nog kwijt in 2dehands of bewaren voor een volgende laptop)

Ik hoop geen vuilbak... Ik was sowieso van plan een nieuwe te kopen (want hij is al bijna 4 jaar oud), maar er staan nog bestanden op die ik zeker nodig heb... :s

Wat nu :|?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.