Ga naar inhoud

Geluid doet het niet meer


Den Ace

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds vandaag doet mijn geluid het niet meer, het begon toen ik een spel aan het spelen was en ondertussen muziek met I-tunes aan het luisteren was. Toen stopte al het geluid in een keer (dus ook van het spel). Ik heb toen bij I-tunes gekeken en daar stond dat het liedje wel gewoon aan het afspelen was, ik heb het ook nog met Windows media player geprobeerd maar dit lukte ook niet. Toen heb ik mijn computer opnieuw opgestart, het geluid deed het toen voor 1 minuut maar toen stopte het weer.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels weer een paar dingen uitgevonden. Mijn headset doet het wel op een andere computer en een andere headset doet het wel op mijn computer. Als ik mijn headset in de usb-poort doe dan kan mijn pc de drivers niet installeren. Als ik het programmatje van de corsair drivers open zegt hij dat er geen headset aangesloten is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels mijn computer terug gezet naar een datum waarop mijn hoofdtelefoon nog werkte maar hierdoor is het probleem helaas niet opgelost. Ik heb daarna mijn back-up gebruikt, deze heb ik gemaakt net nadat ik windows 7 erop had gezet. Het probleem is nog niet opgelost. Toen ik daarna een bestand naar mijn externe hardeschijf kopieerde hoorde ik een raar soort piepend geluid. Dit stopte meteen nadat heb bestand gekopieerd was. Ligt het dan misschien aan mijn usb-poorten? ik heb ze allemaal geprobeerd maar geen van allen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer dit eens

1. Gaat u naar ‘Start’ > ‘Uitvoeren’.

2. Typt u in het venster: ‘devmgmt.msc’.

3. Klikt u op ‘Ok’.

4. Dubbelklik op: ‘Besturing voor geluid, video en spelletjes’.

5. Klikt u met de rechtermuisknop op de Audio Controller (merknaam van uw audiosysteem).

6. Kies: ‘Installatie’ ongedaan maken en klikt u op ‘Ok’

7. Klikt u met de rechtermuisknop op de PC naam (bovenaan) en kiest u voor ‘Zoeken naar gewijzigde apparaten’.

8. De Audio Controller wordt opnieuw geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.