Ga naar inhoud

Nieuwe externe harde schijf


kwebbel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zonet een nieuwe externe harde schijf merk Lacie gekocht van 500GB.

Mijn vorige was ook van Lacie en had een opslagruimte van 2 TB.

Maar ik wou er nog eentje bij die mobiel was, dus heb ik nu een kleinere aangekocht.

Het probleem is als ik die aansluit op mijn pc, die maar iets meer dan 600Mb beschikbare ruimte aangeeft ipv bijna 500GB, want je hebt nooit de volledige schijfruimte die de externe harde schijven aangeven als je ze koopt.

Vorige keer was dit net hetzelfde met Lacie, maar toen heeft een collega van mijn man me geholpen, maar mijn man werkt ondertussen niet meer, dus die ziet die collega ook niet meer en we horen er ook niks meer van, geen telefoontje of niks en zijn gsm nr is blijkbaar veranderd.

Ik werk nog met een vaste pc en met Windows 7, wie kan mij helpen met dit probleem, ik weet dat je die nieuwe externe harde schijf moet opdelen, maar ik geraak er zelf, ondanks alle pogingen, niet wijs uit en weet het ook niet meer. Veel dank.

Grtjs, Greta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jean-Pierre,

Alvast bedankt om zo snel te reageren, dat gedeelte is al gelukt, ze staat in NFTS, 2 gedeelten dus in het blauw, eentje met de letter K en een volume van 698 MB en een gedeelte zonder letter en met een volume van 465,08 GB. Ik had wel nog een vraagje, want als ik via computer ga, geeft de pc ze nog altijd niet aan, wel het gedeelte in de letter K, maar het nieuwe gedeelte niet.

Nu kan ik wel rechts klikken op de lijn, partitie als actief markeren, doe ik dat en moet ik ze dan ook een letter geven?

Groetjes, Greta.

- - - Updated - - -

Hallo Jean-Pierre,

Ik heb hier juist gezien dat je als je ook rechts op die blauwe lijn gaat staan kunt aanklikken, stationsletter en paden wijzigen, daar op klikken of niet? Laat je me nog iets weten?

Groetjes, en alvast bedankt, Greta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.