Ga naar inhoud

Verwijderde gebruiker herstellen


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vorige zomer een iMac en ik ben er erg tevreden over,

maar gisteren is er mij iets overkomen.

Ik wou mijn zus als gebruiker verwijderen, omdat zij de iMac toch nooit gebruikt, dus deed ik dat, maar ik verwijderde (ongewenst) ook ineens haar hele iPhoto bibliotheek, dus ook alle foto's die ze gemaakt heeft.

Ik heb al enkele sites geraadpleegd, maar ik word er niet wijzer uit.

Ook via data recovery sites en programma's kan ik de afbeeldingen niet terughalen, ik krijg enkel de melding 'niet geactiveerde bestandssysteem' wat ik niet snap.

Hoe los ik dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

'niet geactiveerde bestandssysteem' krijg je waarschijnlijk omdat veel recoveryprogramma's niet in staat zijn om mac-partities te lezen.

Je kan eens proberen met Disk Recovery Software and Hard Drive Recovery tool for Windows, die kan normaal gezien HFS partities lezen. De demo toont wel enkel of je ze kan terughalen, als je het programma dan koopt kost het je 80$ omdat het de mac versie is, normaal is het maar 50...

Installeer/download/sla op sowieso NIETS meer naar die harde schijf, steek er een usb stick in & download daarop die file & installeer het ook op die stick. Normaal moet je je HD eruit halen en het via een andere pc doen voor een zo goed mogelijk resultaat, maar bij een mac kan dat niet, dus dan moet het wel op die manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.