Ga naar inhoud

netwerk maken


global

Aanbevolen berichten

hallo ik heb voor mijn nieuwjaar een mediabox gekregen "screenplay DX hd media player van iomega"

kan alles op een usb stick zetten en zo afspelen op mijn tv.

nu is die player uitgerust met wifi en ik kan er ook mee op het internet. ook zou de player rechtstreeks contact kunnen maken met mijn pc waar zeer veel films op staan. alleen de player vind de server niet en de pc vind het wifi toestel niet. moet ik zelf zo'n server maken eerst ?? en hoe of wat moet ik doen ?

mss heb ik teveel routers staan ... telenet komt binnen (wire en wireless) en gaat naar een router, deze verdeeld internet naar elke kamer is ook een kanaal draadloos, dan op de kamer waar mijn pc staat komt de internet kabel terug in een router die dan naar mijn pc gaat en naar een andere pc, geen draadloos signaal vanuit die router. mss is dit een probleem, ik weet het niet . geef het maar ff mee. alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.