Ga naar inhoud

[OPGELOST] proxy instellingen


Aanbevolen berichten

Ik probeer sinds enige tijd surveys in te vullen in Second Life, maar de meeste serveys zijn gericht op Amerika dus lukt mij dit niet. Blijkbaar kan je via proxy servers je IP virtueel veranderd zodat je dus uit de USA surft maar in realiteit zit ik dus in België.

Kan iemand mij leren hoe je proxy instellingen maakt en zodat ik deze kan gebruiken voor Second Life.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

ten eerste moet je het ip van (liefst een gratis) een proxyserver in de VS vinden. (staan een lijst die vrij veel werkt hier; Proxy Lists. Sorted by type. List #1).

Dan start je internet explorer, ga naar extra - internetopties - verbinding - laninstellingen- proxiserver gebruiken aanvinken & daar het ip & de poort van die server (zie bovenstaande lijst) invullen. Dan hopen dat die server nog goed werkt (ze zijn altijd traag, daar moet je gewoon rekening mee houden).

Als vanaf dan je nergens meer verbinding met internet kan maken, je msn niet meer werkt, je mails niet meer binnenkomen ed, dan werkt die proxyserver niet. Gewoon op dezelfde plaats aangeven dat hij GEEN proxyserver meer moet gebruiken (dus uitvinken) en het zou opgelost moeten zijn, daarna gaat hij wel weer verbinding kunnen maken.

Het kan wel even duren alvorens je een server vindt die degelijk draait, veel goede gratis proxy's zijn er namelijk niet. Hoe SecondLife daar tegenaan staat weet ik niet, maar bedenk dat zij (soms) kunnen zien dat het om een proxyserver gaat, en dat het als cheaten beschouwd kan worden bij sommige games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren proxyserver is omslachtig en trouwens ook niet stabiel.

Cookies en dergelijke gaan soms niet goed met een proxy... er zijn maar weinig publieke/gratis proxies die alles doorlaten. Verder ziet een server dat je dus een proxy gebruikt en kan toch aan je ip komen met een ssl verbinding. In VPN is dat anders geregeld.

Beter systeem is via VPN te werken en je hoeft in je pc ook geen instellingen te wijzigen.

AnchorFree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.