Ga naar inhoud

Krijg mijn sitecom 300N range extender niet ingesteld....


stephane4

Aanbevolen berichten

Ik gebruik deze handleiding: http://www.pc-helpforum.be/f211/wireless-range-extender-26446/

Ik zit vast aan het stuk IP management bij tools, ik verander het IP adres en default gateway naar 192.168.1.234 en 192.168.1.1(mijn router/moden BBox 2 adres is 192.168.1.1). Als ik op apply druk komt er een foutmelding te staan over de dhcp server die niet in range is. Ik disable deze optie dan, druk op apply maar kan daarna niet meer in mijn extender settings, ik kan ook niet op het internet met de extender. Weet trouwens ook niet wat ik moet aanvangen met mijn Ipv4 configuraties hierna.

- - - Updated - - -

Edit: Ik kan terug in mijn extender settings maar heb geen internetverbinding met de extender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste probleem is ongeveer opgelost, ik heb denk ik alles juist geconfigureerd. De sitecom werkte juist zo goed als voordien. Het enige probleem is nu dat hij disconnect en dat mijn pc hem niet altijd vindt. Heb al zoveel problemen gehad met mijn connecties en snap er niets van. Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.