Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook2000


Aanbevolen berichten

hello

als ik outlook2000 opstart krijg ik volgende bericht

Microsoft Outlook

Kan Microsoft Outlook riet starten. Het is niet mogelijk Outlook te configureren omdat de instalabe van bepaalde typen software op deze computer Beheerdersmachtigingen vereist. U kunt Outlook pas gebruiken nadat uuzef als Beheerder hebt aangemeld en de configuratie van outlook hebt afgemaakt: of nadat de systeembeheerder de e-malondersteuning van Outlook voor u heeft geconflgureerd

ik ben aangemeld als beheerder (denk ik toch) en alle ander msoffice programmas werken normaal (ook de andere programmas)

ik heb al een paar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar steeds dezelfde melding.

dus mijn dik probleem is dat ik outlook zou moeten configureren maar ik krijg outlook niet opgestart!!!!

groeten grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Geus,

Vermoedelijk heb je Office geinstalleerd met een andere account dan waarmee je nu inglogged bent. Kan ook dat er een installatie van een server share gedaan is op de computer en dat daat de optie van Outlook niet aan staat. Dan kan de gebruiker Outlook dus niet gebruiken.

Kan je me zeggen of dit gewoon op een losse pc is en of dat de installatie met een originele CD is gebeurd? En zijn er meerdere accounts in gebruik op de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello serge50

eerst mijn excuses voor het laat reageren, maar ik had intenetproblemen.

het is inderdaad een gewone losse pc met één account en office is inderdaad met de originele cd uitgevoerd.

verder versta ik er niet veel van (server share???) en mijn vraag is dan ook bestaat er een weg (mogelijkheid) om bepaalde instellingen te wijzigen, aan te passen want nu kan outlook2000 niet worden opgestart dus geen mogelijkheid om iets aan te passen

dank bij voorbaat en groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst of je de font Arial Sans Serif op je PC hebt staan, kan je checken door MS-Word te openen en daar de font te selecteren.

Ofwel via Configuratiescherm> lettertypes ... kijk daar of de font ertussen staat.

Andere oplossing is een repair van je Office uit te voeren.

Configuratiescherm>Software>Programma's wijzigen of verwijderen...

Daar ga je naar Office en klik op wijzigen, daar kan je dan een herstel van Ootlook uitvoeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello

als ik outlook2000 opstart krijg ik volgende bericht

Microsoft Outlook

Kan Microsoft Outlook riet starten. Het is niet mogelijk Outlook te configureren omdat de instalabe van bepaalde typen software op deze computer Beheerdersmachtigingen vereist. Ulöjnt OuHook pas gebruiken nadat uuzef als Beheerder hebt aangemeld en de configuratie van outlook hebt afgemaakt: of nadat de systeembeheerder de e-malondersteuning van Outlook voor u heeft geconflgureerd

ik ben aangemeld als beheerder (denk ik toch) en alle ander msoffice programmas werken normaal (ook de andere programmas)

ik heb al een paar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar steeds dezelfde melding.

dus mijn dik probleem is dat ik outlook zou moeten configureren maar ik krijg outlook niet opgestart!!!!

groeten grijzegeus

Uit deze post welke wel wat onduidelijk is omdat alles doorelkaar staat.

Denk ik toch af te leiden dat deze font niet op je computer staat, en vandaar de foutmelding in Outlook.

Is gewoon om uit te sluiten, als de font op je pc staat ligt de fout bij Outlook ergens.

Anders ligt de fout op je systeem, vandaar de vraag om er naar te kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serge,

Grijzegeus had zijn eerste bericht wat vreemd geplaats en stond er overbodige code erin. Niks temaken dus met de font sans-serif.

ik heb de post aangepast zodat hij zichtbaar is.

Grijzegeus, meld u even aan op de pc met de gebruikersnaam 'administrator", mocht u deze niet zien in het aanmeldingsvenster druk u 2 maal op ctrl-alt-del en voert u bij gebruikersnaam 'administrator' in en meld u zich aan.

open nu terug outlook en kijk of de melding nog verschijnt. Indien ja. Installeer dan even office opnieuw vanuit de administrator account

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.