Ga naar inhoud

Videokaart geeft zwart beeld


ThomasH

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe set up.

Maar mijn videokaart (MSI N660Ti-2GD5/OC ) Ik draai mijn pc nu op mijn onboard kaart en heb de grafische kaart ook eruit gehaald want hij geeft alleen zwart beeld onlangs ik de VGA kabel met mijn mobo heb verbonden en de grafische kaart dus niet eens is verbonden. Hij heeft wel de instellingen veranderd naar 1960:1080 ook de koeler doet het gewoon.

Iemand met een oplossing? Ligt het aan mijn moederbord of moet ik een RMA aanvragen?

Moederbord:

ASRock Z77 Pro3 @ Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het schema heb ik hem in een PCIE2 slot gestopt, en er zit iets lager een PCIE3 slot ik mag toch hopen dat het daar niet aan ligt? Omdat er bij de specs staat dat de MSI PCIE3 16x als busstype aangeeft?

- - - Updated - - -

Iets verkeerd gelezen had hem gewoon in het PCIE2 dus PCI express 3.0 16x slot :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles geprobeerd BIOS instellingen veranderen andere PCI slot geprobeerd verschillende kabels verschillende schermen, terwijl mijn videokaart het gewoon doet in mijn oude pc...

Waarschijnlijk zijn mijn mobo en grafische kaart dus niet compitable?

aangepast door ThomasH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.