Ga naar inhoud

Kan geen meerdere bijlagen selecteren in Outlook.com


ken23

Aanbevolen berichten

Hallo,

Enige tijd geleden veranderde ik van Hotmail.com naar Outlook.com. Mooie lay-out enzo, maar toch een groot minpunt. Ik weet nu niet of dit aan Outlook zelf ligt of aan mijn internet of systeem maar als ik bijlagen wil toevoegen aan een mail dan kan ik met de control-toets slechts 1 bestand selecteren, en dat moet je dan herhalen tot je het maximum aantal bestanden hebt toegevoegd. Heel tijdrovend en frustrerend, vooral omdat je zo maar een 6-tal bestanden per mail kunt toevoegen.

Vroeger met hotmail kon ik met de control-toest meteen een pak bestanden selecteren die onmiddellijk naar Skydrive werden gestuurd. Ik zou dit graag opnieuw kunnen, als ik naar Skydrive bestanden probeer te uploaden dan heb ik dit ook... Waarom kan ik niet gewoon in bulk uploaden zoals vroeger?

Ik heb Windows 7 x64, internet explorer 9... Ik heb een aantal weken terug mijn besturingssysteem helemaal opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt prima maar ik vind het gewoon heel frustrerend dat ik maar een foto per keer kan bijvoegen. In Windows zelf werkt de control toets dan wel weer...

Kan ik hier iets aan doen?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.