Ga naar inhoud

C-Media CMI8738/C3DX Audio Device


lolleflikker

Aanbevolen berichten

Iemand? Ik zou het probleem graag nu nog verhelpen. Plots dacht ik om even andere boxen in m'n pc te stoppen. En toen merkte ik dat er geen geluid uit kwam. En als ik nu andere boxen of degene die er eerst inzaten instop werkt het geluid nog altijd niet. Ik hoop dat ik dit snel weer kan herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je hem dan eens uit je pc halen en opnieuw erin steken?

Dit is gewoon een test om uit te sluiten dat de kaart wel goed zit in de pc.

Door er naar te kijken en denken dat hij goed zit, weet je dit niet :-)

Vooral omdat het gebeurd is tijdens het wisselen van de speakers, zou het best wel eens kunnen dat de kaart iets verschoven is waardoor hij slecht contact maakt en dus niet meer speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ga is naar je configuratiescherm dan ga je naar geluid en kijk is dat je geluid misschien per ongeluk gedempd is... Wat je ook kan doen is de draad is opnieuw loskoppelen en terug aanbrengen... Alles is toch correct aangesloten???

Bent u geholpen vergeet de bedankknop niet!!!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al gecontroleerd bij de volume-instellingen, zowel van de pc als de muziekspeler dat alles open staat??

Als alles open staat, moet je in het configuratiescherm eens kijken dat er een geel ! bij je geluidskaart staat.

Hey,

Ga is naar je configuratiescherm dan ga je naar geluid en kijk is dat je geluid misschien per ongeluk gedempd is... Wat je ook kan doen is de draad is opnieuw loskoppelen en terug aanbrengen... Alles is toch correct aangesloten???

Bent u geholpen vergeet de bedankknop niet!!!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

Bart 16, Lees aub even de voorgaande posts. Dit is reeds voorgesteld en geprobeerd. Ik zie dit ook in andere topics dat je niet de voorgaande topics leest en vaak antwoorden herhaald. Wacht ook tot TS een reactie post op een vraag vooralleer je totaal iets anders voorsteld (zie andere topics).

je figuur en naam zet je best in je onderschrift. zie forumregels

bedankt om rekening mee te houden.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.