Ga naar inhoud

[OPGELOST] Movie maker - film wil niet opslaan


ioneken

Aanbevolen berichten

Jeuj, vrijdag heb ik een presentatie, dus dacht ik, ik maak een filmpje in movie maker MAAR nu geeft dienen sukkel ineens een foutmelding als volgt:

""Windows movie maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schrijfruimte beschikbaar is.""

Ik heb niets gewijzigd, alles staat nog op zijn zelfde plaats en uiteraard heb ik nog voldoende schijfruimte.

Iemand een idee?

Merci al op voorhand!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Euhm akkoord dat je vraagt hoe groot de file juist is en hoeveel vrije ruimte hij nog op zijn harde schijf staan heeft maar zijn geheugen heeft er echt niets mee te maken...

Ik zou je filmpje eerst converteren wat betekent dit eig een beetje inkorten... Dit kan je doen door naar de volgende link te gaan Best offer: try AVS Video Converter, AVS Video Tools, AVSVideoTools, AVSVideoConverter download het en converteren maar!!! Wat je dan doet is je wisselbestand vergroten en het dan nog is proberen op te slaan.

Ben je geholpen vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Euhm akkoord dat je vraagt hoe groot de file juist is en hoeveel vrije ruimte hij nog op zijn harde schijf staan heeft maar zijn geheugen heeft er echt niets mee te maken...

Ik zou je filmpje eerst converteren wat betekent dit eig een beetje inkorten... Dit kan je doen door naar de volgende link te gaan Best offer: try AVS Video Converter, AVS Video Tools, AVSVideoTools, AVSVideoConverter download het en converteren maar!!! Wat je dan doet is je wisselbestand vergroten en het dan nog is proberen op te slaan.

Ben je geholpen vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

Bart...

Als je de aangedragen oplossing eerst eens even leest vooraleer je dan zelf reageerd, dan zou je deze fout/opmerking niet maken.

"Dit probleem doet zich voor als de bestandsgrootte van de film het beschikbare RAM-geheugen op uw computer overschrijdt."

Dit is dus de oorzaak van het probleem zie Microsoft post van Karel.

Dus is wel belangrijk evenals pagefile.sys en nog meer.

Het is wel opgelost, maar eigenlijk had de oplossing moeten gebeuren op de pc in kwestie. Of we hadden geweten of het technisch niet haalbaar had geweest.

Beetje spijtig van de ts dat hij het op een andere pc heeft gedaan.

Maar hij bedankt de mensen toch dat is ook al veel :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.