Ga naar inhoud

vista wil mijn externe harde schijf formateren


moarke

Aanbevolen berichten

Is deze eigenlijk helemaal gratis?

TestDisk Download - CGSecurity

Ik gebruik een volledige versie van file scavanger dus ken het niet maar ben het een paar keer tegengekome op andere fora.

Bekijk of deze alles terug kan halen en geen trail is want dan krijg je soms maar 64 kilobyte per bestand waar je dus niks mee bent.

- - - Updated - - -

Nog iets wat ik tegenkwam.

let wel op wat je doet en formateer niks tot je zeker weet dat je alles terug hebt gehaald

download een Ubuntu live CD image, brand die image naar een cd, start je pc/laptop met die live cd in de dvd/cd drive, zorg dat je pc opstart van die cd, selecteer dan als je pc is opgestart met die live cd de juiste toetsenbord/taal instellingen, en kies de optie "uitproberen zonder te installeren".

als ubuntu dan is opgestart, ga je naar de ubuntu versie van de verkenner, ga je naar de externe hdd en kijk je of je zo aan je bestanden kan. als je dat kan, kopieer ze dan naar een andere externe hdd, sluit je pc af, laat windows terug opstarten, formatteer je harde schijf naar NTFS en zet je de bestanden terug op die harde schijf!

Je moet met pijltjes de juiste optie selecteren (juiste taal , toetsenbordindeling, opstrtoptie), maar je moet wel altijd je keuze met Enter bevestigen, het is dus niet zo dat ubuntu zelf gaat opstarten na ... seconden. druk je wel goed op enter na de selectie van de opstartmodus (opstarten zonder te installeren)

let wel op wat je doet en formateer niks tot je zeker weet dat je alles terug hebt gehaald

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.