Ga naar inhoud

vraagje ivm tracerings tekens


Gast glimmerman

Aanbevolen berichten

Gast glimmerman

in sommige posts van forum's staan tracerings tekens bij zoals oa bij

bvb:ramones-sheena_is_a_punk_rocker-fnt.mp3

die fnt erin is een tracering... voor sommige gewoon 3 letterkes .. voor internet is dit een tracering... er bestaan zo verschillende types zoals mrc rfc enz...;en telkens ge up windows media player-winamp eender welk programma die mp-3 ondersteunt opent geeft die contackt met internet en staat deze getraceerd....

ik ken niet alle bestande vanbuiten kwa naam... dus weet ik ook niet of ze allemaal traceerbaar zijn, sommige kunne ook van de originele uploader zijn initiaal.. maar dat risico neem ik niet ik verander iedere keer alsk die binnekrijg naar bvb ramones-sheena_is_a_punk_rocker.mp3

Is dit zo of niet dat het traceerbaar zou zijn?

grtzz.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn geen traceringstekens hoor, die zaken doen niets (je moet maar eens je netwerkverkeer in de gaten houden als je zo een file opent, er wordt geen enkele server aangesproken om die data aan door te sturen)

Dat zijn afkortingen van de releasegroep die die "release" online gezet heeft, zodat als een andere site hun release afpakt, dat ze door de tekentjes die erop staan toch nog herkend worden als de "originele uitgever" van die release.

Gewoon tekentjes eraf (ik gebruik er tag&rename voor, dan staan je ID tags ook direct in orde zonder dat je het allemaal manueel moet doen. Zéér geschikt om fullCD's ineens goed te taggen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.