Ga naar inhoud

stel u vraag


Aanbevolen berichten

'k weet niet of ik echt in de fotoshop corner moet zijn, maar ik zoek een programma/functie waar je met behulp van verschillende afbeeldingen één afbeelding kan namaken (liefs automatisch..) Het is iets zoals deze poster van bob marley, kdenk dat iedereen dit principe wel kent. http://www.sunncity.com/music/poster/BobMarley.jpg

als iemand gewoon een naam heeft of me kan zeggen hoe dit noemt google ik zelf wel een beetje verder, maar op grafisch vlak ben ik niet erg sterk.

Iemand die me kan helpen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Met photoshop zou dit zeekr moeten lukken ;) dus neem een kijkje op de site van adobe.com en download daar photoshop ( trial 30 days ) ..

antwoord op : sedat-007 :::::::

Je kunt doen zoals Dark_Basics zegt ..

of je laat hem vector maken door iemand die dat kent :D

als je afbeelding vector is verlies je geen kwaliteit ;) dus heb je geen last van pixel gedoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met photoshop zou dit zeekr moeten lukken ;) dus neem een kijkje op de site van adobe.com en download daar photoshop ( trial 30 days ) ..

antwoord op : sedat-007 :::::::

Je kunt doen zoals Dark_Basics zegt ..

of je laat hem vector maken door iemand die dat kent :D

als je afbeelding vector is verlies je geen kwaliteit ;) dus heb je geen last van pixel gedoe

ben niet 100% zeker of dat eerste tegen mij bedoeld is maar denk het wel, ik weet dat je dat met fotoshop kan via copy-paste, maar daar heb ik het geduld (en tijd..) niet voor. Ik zoek dus een programmatje die dat automatisch doet..

Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Hello, een idee hoe ik een redelijk kleine foto kan vergroten en toch de kwaliteit behoudt?

Dank Bij Voorbaat

Photozoom 2 is een uitstekend programma dat zorgt dat je je foto's kan vergroten zonder kwaliteits verlies

Spijtig genoeg met een watermerk

Maar dat kan je mischien weghalen met de clone tool van Photoshop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.