Ga naar inhoud

vage kleuren in windows media player


nitwit

Aanbevolen berichten

ook met de real player ,je ziet enkel nog wat paars-achtige contouren. Enkel quicktime en nero ( traag opstarten) werken goed. Ik heb dit sinds ik service pack 2 heb geïnstalleerd, wat nodig was om nero 7 te doen werken, omdat de oude (nero 5) niet meer werkte, kortom, het lijkt wel een kettingreactie :s

Ik lees her en der dat de nieuwe media player 10 problemen oplost, maar weer andere creëert.

vraag: is er geen eenvoudige oplossing om de media player terug te laten werken zoals het hoort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de laatste versies van WMP en realplayer.

Volgens mij ligt het niet aan de grafische kaart als het wel werkt met nero.

Kan je misschieen een printscreen maken van zo'n vaag beeld in WMP.

En dan hier posten, dan kunnen we eens zien of het niks bekend is.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook met de real player ,je ziet enkel nog wat paars-achtige contouren. Enkel quicktime en nero ( traag opstarten) werken goed. Ik heb dit sinds ik service pack 2 heb geïnstalleerd, wat nodig was om nero 7 te doen werken, omdat de oude (nero 5) niet meer werkte, kortom, het lijkt wel een kettingreactie :s

Ik lees her en der dat de nieuwe media player 10 problemen oplost, maar weer andere creëert.

vraag: is er geen eenvoudige oplossing om de media player terug te laten werken zoals het hoort?

hier heb ik een fout geschreven, het was om AVG 8 te installeren:embarassed:

hier de printscreen :

het beeld zelf is niet te zien ????, maar zo ziet ie er uit,

ik heb zelfs de lichtsterkte naar boven gedraaid, is anders nog donderder....

mediaplayerjp3.jpg

mediaplayerjp3.c26fb59bdc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan fout zijn, maar is dat niet Windows Media Player 10, dat is niet de laatste versie.

Windows Media Player 11 is de nieuwste, misschien als je deze download dat je probleem over is.

Qua gebruiksgemak is WMP10 gelijk aan WMP11, behalve dat 11 er beter uitziet.

Maar ik kan niet beloven dat WMP 11 je probleem gaat oplossen.

Heb je de nieuwste versie van Realplayer?

Probeer dezelfde filpmjes eens op een andere pc af te spelen met WMP.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.