Ga naar inhoud

Script integreren in website


Aanbevolen berichten

Hey,

Dit is mijn eerste berichtje in dit forum, net aangemeld. ;)

Meestal kan ik aardig mijn plan trekken en véél van mijn kleine problemen zijn opgelost door op dit forum te zoeken en lezen! Dubbele dikke duim voor iedereen hier!! :top::top:

Nu zit ik echter met een klein website probleem waar ik graag een oplossing voor zou vinden. Als leek in html weet ik niet hoe ik verder moet en kan ook geen oplossing vinden op dit forum...

* Situatie:

Ik heb een volledig nieuwe website gemaakt voor mijn groepje via het programma Rapidweaver op de Mac. Dit met stacks. Een standaard WYSIWYG website programma.

De oude website had ik gemaakt met de webeditor van one.com.

* Nu mijn probleem:

Mijn nieuwe site is erg mooi, maar ik had heel graag mijn oude gastenboek proper geïntegreerd in mijn nieuwe site.

Als ik gewoon de HTML code kopieer, staat het gastenboek er wel, maar de link om iets te schrijven werkt niet... Dit kan u nu dus zien op de site onder de tab gastenboek. ;-)

Dus: mijn site is

Welkom

En het werkend script van mijn gastenboek staat hier:

Mijn Gastenboek

Hoe kan ik dat werkend script in mijn bestaande gastenboek plaatsen? (Visueel hoe het nu al is, maar dan werkend)

Welke code moet ik ingeven?

Graag jullie deskundige uitleg en nog liever een oplossing! :)

Alvast bedankt!

mvg,

Vara

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.