Ga naar inhoud

Download worden geblokkeerd


Clex

Aanbevolen berichten

Beste,

Telkens als ik een bestand van internet probeer te downloaden wordt dit onmiddellijk geblokkeerd.

Er komt dan een melding Mislukt-Geblokkeerd, dit is bij eender welk bestand dat ik wil downloaden het geval en dit is ook bij eender welke browser ik gebruik... ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen om dit op te lossen.

Ik gebruik momenteel windows vista.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clex,

Ga naar het configuratiescherm>netwerkcentrum.

klik bij de netwerk (lan) verbinding op status weergeven.

Kies eigenschappen en kijk of bij het tabblad netwerken TCP/IPv6 staat aangevinkt, zo ja vink deze uit en herstart de PC.

Lukt het hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

A ok, wist natuurlijk niet dat je chrome gebruikt.

Als je gewoon de internet explorer gebruikt of de gewone google, heb je dat nog staan en kan je is daarmee

proberen iets te downloaden?

Als je deze opent zegt hij misschien wordt gebruikt zonder invoegtoepassingen, dat maakt niet uit klik dat maar gewoon weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet is even je virusscanner af en probeer nog is, misschien dat deze een probleem is, welke virusscanner

heb je eigenlijk?

- - - Updated - - -

En bij die melding melding Mislukt-Geblokkeerd

Zegt hij alleen dat of komt er nog een getalle reeks achter zoja kun je daar een print screen mee maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.