Ga naar inhoud

[OPGELOST] Welke Encylopedie


kalalumba

Aanbevolen berichten

Slecht aan de encarta cd-dvd rom 2007 of 2008 premium te bekomen. al veel winkels en groothandels contact gehad, maar zonder resultaat. :s Wel online winkels gevonden in Nederland maar leveren niet aan Belgié ofwel hoge torens aan verzendingskosten.

De engelstalige Encyclopaedia Britannica 2008 Ultimate Edition (PC DVD ROM) zou deze goed zijn. ;) en de mooite waard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Encarta 2007-08 is verkrijgbaar bij Fnac. Ik heb hem zien liggen daar.

Info waar er een fnac winkel is: Fnac Belgium - livre, boeken, CD, DVD, Jeux, Games, GSM, MP3, Informatique, Computer, Photo, Foto, TV, Spectacle, Concert

de standaardversie ligt er zeker. De premium kan je bestellen denk ik

Mvg Karel

Net contact genomen met Fnac en kunnen de 2008 premium bestellen, maar moet gebeuren rechtstreeks langs de winkel om en via telefoon mogen ze geen handel drijven en verplichten ze om langst te komen voor de bestelling te plaatsen.:bawling: flauwe kul vindt ik, ben al jaren lid bij Fnac.

Maar het probleem is nu van de baan, ik heb hem via de pc winkel van mijn eigen gemeente kunnen bestellen via zijn distrubutie om. En kom nog goedkoper uit :).

Alvast bedankt voor de hulp, weer een zaakje opgelost :).

Mvg, Telerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.