Ga naar inhoud

WOW Werkt niet als scanner aanstaat


Aanbevolen berichten

Hallo,

zoals jullie hierboven wel zien staan heb ik namelijk het probleem dat WOW (World of Warcraft) niet opstart als mijn virusscanner aanstaat.

Enfin, niet opstarten is iets te veel gezegd. Hij start het namelijk op, en precies waar je de log-in gegevens moet invullen zie je de achtergrond stilstaan en doet die niets meer. De tekstvakjes staan er ook niet. Alleen de achtergrond die normaal beweegd staat stil. Ik kan namelijk op de knop van de pc drukken, dan gaat die in stand-by. Dan steek ik die weer aan en met taakbeheer van Windows kan ik die dan weg doen. Maar er staat wel: Taak reageerd niet. Dat heb ik wel gemerkt. Ik kan het niet weg doen of terug naar m'n bureaublad gaan zonder de pc in slaapstand of stand-by te zetten. Ik kan ook gewoon de pc met de knop helemaal uitzetten. Maar dat is bijna hetzelfde. Als ik de virusscanner afsluit dan gaat WOW zonder probleem verder bij het opstarten. Ik heb WOW al toegevoed als goedgekeurde programma's en nog veel meer geprobeerd. Maar het blijft. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hey (felow wow speler)

Het kan zijn dat je virusscanner op HOOG nbeveiligings niveau staat en dat hij daarom alle downloads en uploads van WoW als 'gevaarlijk' beziet. Je kan proberen door het beveiligingsniveau te verlagen of door in je virusscanner het programma world of warcraft toe te voegen aan de lijst van veilige programmas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.