Ga naar inhoud

HD 7750 Werkt niet


savero

Aanbevolen berichten

hallo als ik op de aan knop druk dan draait de fan van de HD7750 voor maar een halve seconde en daarna heb ik geen beeld meer. ik heb het op een andere PC geprobeert en daar doet hij het gewoon normaal

pc specs :

AMD FX 4100

MSI 97A-G43

HD7750

430W PSU

4GB RAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het om een nieuw systeem of voer je enkel een upgrade van je grafische kaart door?

Vermeld eens het merk,type en modelnummer van je voeding, deze gegevens vind je terug op een label welke je op de voeding vindt.

Welke voeding zit in de pc waar in de kaart wel werkte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het probleem, ik heb zelf 8 MSI moederborden, je moet de BIOS flashen met een USB stick en deze updaten.

De drivers van de PCI's zijn verouderd. Na de update draait de kaart zoals die hoort...

Voor eventuele vragen, mag je gerust terug posten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een nieuw systeem en het werkte gister ook nog

- - - Updated - - -

Gaat het om een nieuw systeem of voer je enkel een upgrade van je grafische kaart door?

Vermeld eens het merk,type en modelnummer van je voeding, deze gegevens vind je terug op een label welke je op de voeding vindt.

Welke voeding zit in de pc waar in de kaart wel werkte?

merk: ATX Netzeil

type:Sp-4300

Modelnummer: s111012261012

- - - Updated - - -

Ik herken het probleem, ik heb zelf 8 MSI moederborden, je moet de BIOS flashen met een USB stick en deze updaten.

De drivers van de PCI's zijn verouderd. Na de update draait de kaart zoals die hoort...

Voor eventuele vragen, mag je gerust terug posten...

nu zit ik met nog een probleem ik heb geen onboard graphics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er verder geen merknaam op deze voeding? Afgaande op de gegevens die je verstrekt zou het om een MS-Tech voeding kunnen gaan :hmmmm:

Die andere pc waar je de kaart in geprobeerd hebt en de grafische kaart werkt, is dit een pc van jou?

Anders zou ik even proberen door de voedingen te wisselen om te kijken of deze het probleem veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er verder geen merknaam op deze voeding? Afgaande op de gegevens die je verstrekt zou het om een MS-Tech voeding kunnen gaan :hmmmm:

Die andere pc waar je de kaart in geprobeerd hebt en de grafische kaart werkt, is dit een pc van jou?

Anders zou ik even proberen door de voedingen te wisselen om te kijken of deze het probleem veroorzaakt.

ja dat is ook een pc van mij ik zal het even proberen en dan kijk ik wel wat er gebeurd. de voeding heb ik be de kast gekregen dus ik weet verder niet waar het vandaan kom alles wat ik in de vorige post heb getypt staat er op het stickertje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.