Ga naar inhoud

Lotto 10 combinatie + automatisch kruisjes zetter


Rambo63

Aanbevolen berichten

Beste mensen ,deze lotto 10 combinatie is gemaakt ,om ook eens te kunnen spelen met 10 nr. voor 20 euro.je zet zelf uw eigen nr. oplopend :druk op de zak , en je kan deze op blad 1 en 2 uitprinten op een gewoon formulier van de lotto ,je moet wel een printer of laserjet hebben met een schuif , waarin je de formulieren kunnen vastzetten. als u bij de uitslag 4 goede nr hebt , dan staan deze voor 100 % erop ;daarvoor is deze combin ook gemaakt; doe zelf een paar testen, Wis 6 willekeurig nr. op de bovenste rij ;druk op een lege plaats , zie uitslag . u heb nu meer kans om 5 juiste te hebben , voordeel is dat er geen fouten kruisjes worden gezet; beveiligheids code is "ok"[ATTACH]25016[/ATTACH]

Lotto10 start PRINTING 2 (((OK))).xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden , bij Lotto 10 was er een stom foutje bij de uitleg bovenaan (Stok) die (12 selecteren) moest een (10) zijn, je kan het zelf verbeteren op (cel A1), Verder heb ik iets gemaakt als je mijn lotto10 ; TIEN Keer zou spelen ;totaal 10x20 €: 100 nr. zie lotto6(Quic100) : Vergelijk die met één formulier 1x10 nr.van de Lotto 210 € : daarvoor heb ik lotto10 bedacht; veel druk plezier.[ATTACH]25097[/ATTACH]

Lotto 6(QUIC100).xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.