Ga naar inhoud

Ik kan niet typen in een spelletje.?!?!? Hoe los ik dit op asljeblieft help.!?!?!?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb zojuist windows opnieuw geinstaleert. ik heb de windows 7 gamer edition. geinstaleert 64Bit. alle driver geinstaleert alle windows updates gedaan. alle benidigde programma,s geinstaleert. maar nu zit ik met het probleem. waneer ik een spel aan het spelen ben kan ik niet in de chatbox naar andere mensen typen. b.v. als ik black ops speel doen alle controlls en keys het. waneer ik op "T" druk om te kunnen typen naar andere mensen. komt de chatbox wel tevoorschijn. maar kan ik niks typen het lijkt wel of het toetsenbord niet reageert. terwijl alles naast typen naar andere mensen perfect werkt.

dit begint me nu echt op de zenuwen te lijden want ik kan op geen enkel online spel b.v. bf3 inloggen of reageren op iemand. alsjeblieft help me!.

Mvg. Riotchtack.

pc specs.

intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz 2.34 GHz

Ram: 5GB DDR3

64Bit

Videokaart: GTX Titan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.