Ga naar inhoud

frames


Gast thenic

Aanbevolen berichten

Mijn vraag: Hoe kan ik frames verwijderen?

Uiteg: 'k Zou graag een korte url gebruiken. d.w.z. de ikrant

Dan vind u er diverse nieuwsTwitterblogs. En juist deze microblogs kan ik niet openen door het feit dat er gebruik wordt gemaakt van frames. Dus hoe verwijder ze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Bij het aanmaken van een tk domeinnaam heeft u waarschijnlijk ergens kunnen kiezen voor 'frame forwarding'.

Hierdoor gaat in de url balk bovenaan steeds de .tk url staan.

Dit kan je waarschijnlijk wel ergens aanpassen in je control panel op Dot TK - Free Domains for All

Als je dat veranderd naar 'domain forwaring'. Dat gaat je .tk link doorverwijzen naar de gewone link.

Een andere mogelijkheid, die mij persoonlijk het handigste lijkt, is de links openen in een nieuw tabblad.

Dit pas je aan in je code van je website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik zie dat u het probleem heeft opgelost.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.