Ga naar inhoud

[OPGELOST] softwaer cd


Gast robert

Aanbevolen berichten

hoi

ik heb thuis een cd liggen office pakket 2003.

ik zouw deze cd graag voor eigen gebruik copieren.

is dit mogelijk?

met welk programma kan ik dit doen?

kan je dat programma van internet afhalen?

kan iemand mij hier op antwoorden.alvast vriendelijk bedankt

robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag altijd een kopie'tje nemen van je cd als backup, zolang je hem maar op 1 pc installeert & gebruikt.

Je zou vb imgburn kunnen gebruiken als je nog geen brandprogramma hebt. Dat is superklein & vrij licht voor je computer, en is hier gratis te downloaden (The Official ImgBurn Website)

Na installeren start je het op.

Bij mode zet je het op Read.

Dan klik je in dat selectievak de lezer aan waar je schijfje in zit.

Bij destination geef je iets op waar hij je schijfje tijdelijk mag opslaan (mag in mijn documenten zijn, geeft niet echt waar).

Daarna klik je op de knop onderin met links het schijfje & rechts het bladje met het schijfje in.

Dit duurt ff & hij zet je schijfje naar je harde schijf.

Daarna zet je mode op write.

Kies dan bij source het bestand dat je zojuist aangemaakt hebt.

Kies bij destination de brander waar je lege schijfje in ligt.

Vink "verify" aan

Klik op het blaadje met het schijfje naar het schijfje. Zet de write speed bij DVD's op 4x of bij CD's op 32x (of trager als je schijfjes die snelheid niet aankunnen)

Je cd heb je na even wachten dubbel :)

Verschiet niet dat hij ineens het schijfje naar buiten brengt & weer naar binnen trekt direct achtereen. dit is normaal. Probeer dus niet je schijfje er in een rapje uit te halen, het kan klem komen te zitten dan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.