Ga naar inhoud

limewire freeware 4.18.3


Gast koenlem

Aanbevolen berichten

beste moderators of leden,ik heb zonet de nieuwe versie van limewire free nl 4.18.3 geinstalleerd

na installatie ging ik via audio vak op zoek nr de muziek die ik wou

net zoals gewoonlijk maar na 4x proberen vind LimeW.ingevoerde items niet???

heb nochtans niks aan instellingen veranderd of zo

hoe krijg ik dit in orde of heb ik iets over het hoofd gezien??:pcguru:

groeten:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt alvast;

als je lime wire opent,dan links in zoekvak onder audio tab,kan je titel van nummer of uitvoerder intikken als je daarna entert zoekt lime wire al dit gevraagde+overeenkomstigheden...hieruit kan je dan het gezochte selecteren

heeft altijd gewerkt tot dus nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

BESTE, kan je een omschrijving geven van de manier hoe "ARES" werkt

ik heb het juist gedwnld

als test;via de zoekfunctie een uitvoerder ingegeven +titel van lied maar vind ook niks

wat doe ik verkeerd??

heb nu via geavanceerd zoeken het gevraagde gevonden,dan via ik rechter muisklik dwnloaden geklikt

hoe weet ik wanneer lied binnen is?

en kan ik het al beluisteren tijdens dwnldn??

hoe gaat dit in zijn werk;

heb ook geprobeerd om alleen naam van groep alleen via zoekfuntie te vinden als je nu titel niet weet van een nr

kan dit ook

want toen ik een groepsnaam ingaf vond hij niks???

alvast bedankt

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT BEDOEL JE MET ANDERE ZOEKTERM.???

IK BEDOEL ALS IK BIJVOORBEELD NAAM VAN kaiserchiefs intik(om mr voorbeeld te geven) en laat zoeken vind hij niks???

nodig als ik uit de verschillende liedjes titels wil kiezen

bij lime wire ging dit maar zoals hierboven vermeld...deze reageert niet meer

gisteren nochtans na opstart lime wire weer wel...nochtans zelfde handelswijze vandaag gedaan en weer niks????

zou dat firewall kunnen zijn die het blokkeert maar dan is die daar opgekomen na installatie nieuwste versie want daarvoor had ik geen problemen met lime wire????

weet het niet meer???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,bovenaan links kan je zien of je online bent met Ares.Ik heb ook eens de naam kaiserchiefs ingetikt en ik had een volledige pagina.Je kan iets beluisteren of bekijken als je bezig bent met downloaden.Eerst eens klikken op het liedje,dan op speel/preview drukken,dat staat linksboven naast stop.Als je download volledig klaar is zal je voortgangbalk groen kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.