Ga naar inhoud

Telenet + wifi versterker


pjay_s

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik kocht zojuist een Dual-band wireless Range Extender van Belkin.

Dit omdat mijn wifi-signaal (fibernet) in bepaalde ruimtes in m'n huis zwak zijn.

Ik volgde alle stapjes die ik moest volgen voor de installatie maar ik kwam op dit:

Mijn oorspronkelijke wifi blijft werken, er komt gewoon een andere wifi bij (vb. origineel wifi: wifi10, andere wifi: wifi10_xt).

Als ik verbinding wil maken met het extra netwerk (wifi10_xt) lukt dit, 100% ontvangst maar geen internetverbinding.

Dan keek ik maar eens op de site van Telenet om de twee netwerken samen te brengen. Zo hoef ik ook niet te switchen tussen de verschillende netwerken als ik met eenzelfde apparaat bezig ben.

Als ik de stapjes volg en alles voltooi dan heb ik inderdaad één verbinding, 100% ontvangst maar geen internetverbinding meer.

Wie-o-wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Ik kocht zojuist een Dual-band wireless Range Extender van Belkin.

Dit omdat mijn wifi-signaal (fibernet) in bepaalde ruimtes in m'n huis zwak zijn.

Ik volgde alle stapjes die ik moest volgen voor de installatie maar ik kwam op dit:

Mijn oorspronkelijke wifi blijft werken, er komt gewoon een andere wifi bij (vb. origineel wifi: wifi10, andere wifi: wifi10_xt).

Als ik verbinding wil maken met het extra netwerk (wifi10_xt) lukt dit, 100% ontvangst maar geen internetverbinding.

Dan keek ik maar eens op de site van Telenet om de twee netwerken samen te brengen. Zo hoef ik ook niet te switchen tussen de verschillende netwerken als ik met eenzelfde apparaat bezig ben.

Als ik de stapjes volg en alles voltooi dan heb ik inderdaad één verbinding, 100% ontvangst maar geen internetverbinding meer.

Wie-o-wie kan me helpen?

UPDATE:

Ik kan nu wel verbinding maken met het andere netwerk, dus wifi 10_xt, en heb daar internetverbinding. Maar wanneer ik de stapjes van Telenet volg om maar 1 netwerk te krijgen heb ik geen verbinding meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.