Ga naar inhoud

Help!!! probleem met driver


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een acer aspire 7520 en ik heb een probleem met het opstarten van het spel Crossfire dat is een FPS game. Het installeren gaat helemaal vlot maar als ik op 'Start Game' klik dan komt er een zwart beeld met een error te staan''Client file corruption, closing game client'' Na het opzoeken van die error op internet blijkt er te zijn dat ik een update moest doen voor mijn graphics driver (nvidia). Dus ik installeer de update en restart de laptop en dan blijft hij vast hangen op het welkom-scherm. Dus moest ik naar veilige modus gaan om die driver weer te verwijderen via Programma's en onderdelenen. En dan start die wel gewoon normaal op.

En ik heb gelet of ik de goede versie heb gedownload van de driver.

En bij de apparaat beheer>beeldschermadapters staat er Standaard-VGA grafische adapter

(Toen ik de nvidia driver had geïnstalleerd en via veilige modus keek, stond er GeForce 8400m G waarschijnlijk omdat ik de driver nog niet had verwijderd via veilige modus)

Processor: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-58

Windows 7 Ultimate SP1

Ik wil zo graag dat spel spelen :(

aangepast door Mako
Vette tekst verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo juniorkeef06,

Allereerst :welkom: op PCH!

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trek ik de conclusie dat het opgelost is en sluit ik het. Dit wordt verplaatst naar de opgeloste Hijackthis-sectie. Mocht je het topic terug heropend willen hebben, kan je mij of één van de andere moderators een PB sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.