Ga naar inhoud

dvd brand op de kop én in spiegelbeeld :)


Aanbevolen berichten

Beste lezer!

ik heb een acer aspire 3620. Hierop zit standaard het brandprogramma Cyberlink Powerproducer. Laat wilde ik een dvd branden. Het gekke was bij het afspelen in men dvd speler. (gewoon die bij men tv staat) dat het beeld in spiegelbeeld en op de kop was. Ik dacht dit is niet goed, dus nog maar een keer branden en ja hoor precies hetzelfde. Weet iemand misschien waar dit aan ligt of hebben jullie misschien een ander gratis DVD brandprogramma welke ik kan downloaden? Verder in men computer nog best traag. De vorige keer heeft iemand heel aardig naar zo'n Hijack rapportje voor me gekeken. Wil iemand dat nog een keer doen om misschien men computer weer sneller te maken?

Alvast bedankt!

Gr. DJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat Hijackthis-logje moet je in het "Bestrijding van Spyware, etc" zijn.

Het kan aan dat programma dat bij je Acer zit liggen.

Express Burn is een héél simpel gratis programma'tje waarmee je DVD's kan branden.

Probeer het hier maar eens mee, en als het probleem hetzelfde blijft, kan je best eens een andere DVD-R(W) proberen.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.