Ga naar inhoud

Root toegang


Aanbevolen berichten

Ik bezit een Samsung GT-I5500 en mijn telefoongeheugen is helemaal vol door verschillende apps. Ik heb het programma Link2SD geïnstalleerd alsook een extra partitie aangebracht op mijn SD-kaart om de apps over te brengen naar mijn extern geheugen. Echter, als ik de app Link2SD open krijg ik de melding dat Link2SD geen root toegang heeft, hierdoor kan ik geen link creëren naar mijn SD-kaart.

Ik heb reeds ergens gelezen dat je Universal Androot kan installeren en zo het probleem verhelpen. Er stond ook bij dat root'en permanente schade kan aanbrengen aan je systeem, dus ik had hier graag een beetje meer info over. Ook heb ik gelezen dat bij verschillende gebruikers van deze Samsung gsm, de app niet werkte.

Wat is volgens jullie de beste manier om toch root toegang te krijgen voor Link2SD en hoe ga ik tewerk?

belangrijk om weten is misschien dat mijn firmwareversie 2.1-update1 heeft.

Bedankt alvast voor jullie hulp en info!

Jorg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.