Ga naar inhoud

_Joris_

Aanbevolen berichten

De kwaliteit ervan is uiteraard goed, die kaartjes worden wss allemaal gebakken door foxconn, dus verschil zal er niet echt op zitten...

VGA Charts - Crysis & Call of Duty 4

Je moet op die pagina maar eens gaan kijken naar de resultaten; de HD 4870 is over het algemeen sneller dan de 9800GTX, maar dat hangt natuurlijk een beetje van game tot game af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ATI HD4870 is wel beter dan de 9800gTx(plus)

Zeker in games zoals Unreal Tournament 3 en Bioshock scoort de kaart zelfs beter dan de GTX280.

Dit wel omdat deze games dezelfde unreal enigne gebruiken en die werkt gewoon altijd beter op ATI kaarten.

Vergelijken tussen 3dmark06 zou ik niet doen, want ATi scoort hier altijd bijzonder goed op.

Ik zou de 9800GTX niet nemen maar de HD4870.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook een ati kaart (zowel in mijn laptop als in mijn desktop) en ik moet zeggen dat ik dat nog niet echt tegengekomen ben. Kon tot nu toe elke game spelen die ik wou (wel niet met degelijke settings, maar dat ligt gewoon aan mijn kaarten).

Ben wel benieuwd over welke games dat dan zou gaan? Wil dat wel eens testen dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.