Ga naar inhoud

Black screen of death HELP ME AUB!


Aanbevolen berichten

hallo ik heb dus een groot probleem met men computer hij werkt op windows vista home basic 32bit -gisteren wou ik een thema installeren , en ik moest de bestanden shell32.dll explorer.exe hernoemen naar ( shell32.dll.bak / explorer.exe.bak ) maar nadat ik de pc heb herstart kreeg ik na inloggen een ZWART SCHERM MET MUIS te zien zogenaamd BLACK SCREEN OF DEATH... ik krijg ook de volgende foutmeldingen te zien : taakplanner werkt niet meer windows verkenner werkt niet meer transitions accessible technolegies between desktops werkt niet meer en als ik CTRL - ALT - DEL klik start de taakplanner ook niet dus heb ik in VEILIGE MODUS MET OPDRACHTPROMPT geprobeerd systeemherstel te doen maar dan krijg ik de melding rstrui.exe - kan onderdeel niet vinden deze toepassing kan niet worden gestart omdat SHELL32.dll niet kan worden gevonden .het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen hopelijk kunnen jullie me helpen , ik zit op dit forum met mijn playstation en iphone ( ikheb ook geen enkele cd van windows meer ) alvast bedankt en hopelijk krijg ik snel antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je via een live cd de bestanden "shell32.dll.bak / explorer.exe.bak" weer normaal hernoemen.

SystemRescueCd

! wacht ook liever af van wat mijn mede collega's als antwoord geven !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar weten hoe het gaat, vergeet ook niet je drivers te installeren (van je grafische kaart enz...). Belangrijkste eerst alle updates van Windows binnen halen,daarna securityprogramma erop zetten (antivirus,eventueel firewall, windows heeft zelf een basis firewall).

Avast is gratis http://www.avast.com/get/3RmQb4O7.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.