Ga naar inhoud

abnormaal RAM gebruik laptop


Aanbevolen berichten

Sinds vandaag heeft mijn laptop ineens last van een abnormaal hoge RAM gebruik. Gisteravond was alles nog normaal, ongeveer 35% idle. Toen ik vanmorgen mijn computer weer aan deed was het ineens 50%! Voor iemand die vaak games speelt is dit een groot probleem, aangezien ik maar 4 Gb RAM heb. Ik kan nu bijna geen een van mijn spellen spelen omdat mijn pc dan gewoon vastloopt. Kan het een virus zijn? Of is er een ander probleem?

Specs:

HP Pavilion g7=2002sd

windows 7 Home Premium

i5 3210m 2.5GHz (volgens de site waar ik em gekocht heb is het een Dual-Core, maar onder het onderwerpje processor zijn 4 dezelfde)

4 Gb RAM

Intel hd 4000 en Amd Radeon 7670m Switchable graphics

ongeveer 10 maanden oud.

Als jullie meer moeten weten hoor ik het graag. Ik ben op het moment bezig met een virus scan, maar dat duurt nog wel even. leg de eventuele oplossingen goed uit aub, want ik ben echt een computer noob. (vergelijk het met een 7 jarig kind een in slijterij, misschien wel eens geweest, maar geen idee wat je er moet)

alvast bedankt,

Jurgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.