Ga naar inhoud

Eyefinity 6 met 4 televisieschermen


filkill

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een probleem om mijn 4 televisieschermen met hdmi aansluiting (Samsung UE32EH4000) gekoppeld te krijgen aan mijn pc met een VTX3D HD7870 Eyefinity 6 Edition in.

Deze videokaart heeft 6 minidisplayport aansluitingen. Mijn eerste idee was om 4 minidisplayport naar displayport adapters te kopen en dan 4 kabels (hdmi naar displayport) te leggen.

Het probleem bij deze opstelling is dat er maar maximum 2 schermen tegelijkertijd aangestuurd kunnen worden. De bedoeling is om ze alle 4 tegelijkertijd aangestuurd aan te sturen.

Na wat opzoekwerk denk ik dat het signaal van de pc naar de schermen passief i.p.v. actief is.

Heeft er iemand een oplossing/opstelling voor mij zodat ik alle 4 de schermen wel tegelijktijd kan aansturen?

Zelf zat ik te denken aan 4 nieuwe displayport naar hdmi adapters te kopen en die op de huidige adapters te zetten en dan van hdmi naar hdmi kabels te leggen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.