Ga naar inhoud

Regelamtige crashes, screenfreeze en crash dumps


Aanbevolen berichten

  • U kunt het hulpprogramma Geheugencontrole als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png, klik opConfiguratiescherm, klik op Systeem en onderhoud, klik op Systeembeheer en klik vervolgens opHulpprogramma Geheugencontrole.* 18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b_41.png Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
    Er wordt aan gegeven dat de torrent niet gegecodeerd is. downloaden lukt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er idd niet zo goed uit.

Maak voor de zekerheid eerst een back-up van al je belangrijke bestanden.

Heb even overleg gehad met een collega hier op het forum en wat we willen voorstellen is een interne upgrade van je Windows.

Hoe je dit uitvoert staat hier beschreven.

Laat maar weten of het wil lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat, dat een probleem gaat worden, want ik heb geen cd van mijn Windows. De enige oplossing die ik nu zie is dat ik de computer terug breng naar de zaak en vragen of zij het voor me willen doen.

Hartelijk bedankt voor al jullie hulp en opmerkingen/antwoorden.

Ik houd jullie op de hoogte of het gewerkt heeft.

MVG

GreenKnight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik ben dus naar de winkel gegaan en daar zeiden ze me dat ik alles nog een keer na moest kijken:eviltongue:. Maar zij wouden dat ook voor mij doen.

Ik heb dus een andere videokaart in mijn systeem gedaan.:top: Maar tijdens het installeren van de stuurprogramma's viel mijn computer naar een BSOD. het zou dus niet aan de video kaart moeten liggen.

Ik heb toen in safemode, een virusscan uit gevoerd, maar telkens terwijl ik de scan uitvoerde kwam er een BSOD. Ik ben vervolgens op forums wezen kijken en daar gaven ze aan dat dit mogelijk een geheugenfout kan zijn.

Ik heb dus 2 geheugenkaarten in mijn computer elk met 4 gb RAM.:cool:

Vervolgens heb ik ze 1 voor 1 getest op BSOD's en crashes en vond ik de schadelijke kaart.

Het blijkt dus dat ik al die tijd een geheugenfout had... :embarassed:

Maar nog steeds geeft mijn computer aan dat "sfc /scannow" niet alle bestanden heeft kunnen repareren.

Toch ben ik voorlopig, denk ik,xD van al mijn crashes, screenfreezes en BSOD's af en kan ik dus deze topic sluiten.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie tijd en hulp!:adore::adore:

MVG

GreenKnight:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.