Ga naar inhoud

Help!


DimitriDuhh123

Aanbevolen berichten

Ik heb perongeluk iets van nvidia verwijderd toen ik mijn computer een beetje aan het opschonen was maar toen werd mijn beeld vergroot.

Daarna heb ik de beeldschermresolutie aangepast maar hij past niet helemaal! Weet iemand misschien wat ik moet doen of hoe ik dat nvidia weer terug kan krijgen?

PS: Ik weet niet of dit hier wel hoort op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je de onboard grafische kaart of heb je er een aparte insteekkaart in zitten,in het geval van dat laatste kun je dan het exacte type eens van vermelden.

Dit kun je achterhalen door onderstaande uit te voeren voor het apparaat waarvoor er in apparaatbeheer een uitroepteken staat.

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je in apparaatbeheer een uitroepteken staan en zo ja bij welk apparaat?

Mijn vermoeden gaat uit dat je dus een NVidia grafische kaart hebt,klik dus in Apparaatbeheer op het pijltje voor Beeldschermadapters.

Rechtsklik nu op het apparaat waar een uitroepteken voor staat en volg dan de stappen uit bericht 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.