Ga naar inhoud

Intenso Tab 8" geen play store


Yorre77

Aanbevolen berichten

Dag allemaal

Ik heb onlangs een Intenso Tab 8" gekocht. De tablet was groot genoeg voor mijn ouders en ze willen maar een paar apps kunnen spelen (Ruzzle, Quizcross, Temple Run).

Nu zit ik met het probleem dat ik geen play store vind op de tablet, enkel App Center.

Als ik via deze app die games probeer te zoeken worden ze neit gevonden. En bij andere games komt er dat mijn adnroid-versie niet up-to-date is.

Kan iemand me helpen aub?

BEDANKT!

Enkele gegevens:

Modelnummer: INTAB

Android-versie: 2.3.1

Kernel-versie: 2.6.32.27

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het te doen met apk bestanden die gewoon download op google en die dan op je tablet zet, dan als je zo op je tablet gezet hebt ga je naar de file browser op je tablet en zoek je de apk's, als je die gevonden hebt druk je erop en zal die waarschijnlijk vragen of je het wil installeren dan druk je op ja of accepteren en dan ben je klaar (dan heb je geen play store maar je kan bijvoorbeeld gewoon temple run apk opzoeken dan het proces hiervoor doen en dan heb je bijvoorbeeld temple run)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.