Ga naar inhoud

Beeldscherm geeft groene gloed


Rick James

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb mijn laptop aangesloten aan mijn tv voor een groter beeld. Dit werkte prima.

Sinds vandaag had ik kuren met mijn laptop, kon niet op mijn gebruikersprofiel komen, iets veranderd in regedit, kan nu weer inloggen.

Maar toen ik eenmaal dat gefikst had gaf het tv scherm toen ik mijn laptop opstartte een groene gloed.

Het scherm van mijn laptop is prima en als ik mijn tv switch van pc naar televisie krijg ik ook gewoon normaal beeld.

Ik heb mijn kabel gecontroleerd door hem op een ander scherm aan te sluiten, dan krijg ik prima beeld.

Wat is er aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat je TV niet de versie van je laptop beeldsturing aankan, ooit hebben wij hier ook eens zoiets gehad en toen bleek de TV een oude software versie te bevatten die welliswaar 108i aankon maar alleen de oude versie (ik geloof 1.2 of zo) inmiddels zijn er al vele revisies geweest voor die 1080i firmware en dus was onze TV niet in staat deze te begrijpen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.