Ga naar inhoud

Externe schijf niet zichtbaar in verkennen, wel in schijfbeheer en apparaat beheer


nouws

Aanbevolen berichten

Sinds vanavond heb ik een probleem met mijn externe harde schijf (WD 1TB).

Wanneer ik deze in mijn laptop stop gaat het lampje netjes branden en maakt de schijf ook geluid. Laptop geeft aan dat het besturingsprogramma is geïnstalleerd en maakt het geluidje dat er een nieuwe USB kabel word in of uit gedaan.

Maar ik kan niet bij mijn documenten die op de schijf staan. Hij word namelijk niet gevonden bij verkennen.

De schijf staat wel bij apparaat beheer en schijfbeheer.

Apparaat beheer staat hij onder: Schijfstations --> WD, maar ook bij USB --> USB apparaat voor massa opslag.

Schijfbeheer staat hij onder: Schijf 1, Niet geinitialiseerd, Onbekend. Wanneer ik ervoor kies om hem te initialiseren krijg ik een foutmelding met onjuiste functie.

Op de schijf staan veel foto's en documenten die ik liever niet kwijt zou raken, vandaar dat ik de vraag heb of ik het kan verhelpen zonder te formatteren.

Heb hem vanavond nog aan mijn XBOX 360 gehad, dit heb ik veel vaker gedaan, (en dat ging dan goed) maar omdat ik het een aantal keer voorbij zag komen op andere forums vermeld ik het erbij. Op mijn XBOX word ie nu ook niet meer herkend.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.