Ga naar inhoud

Tablet voor universitaire studies


Aanbevolen berichten

Hoi,

Voor mijn universitaire studie ben ik op zoek naar een tablet om dagelijks heen en weer naar school mee te nemen. Deze zal ik dan voornamelijk gebruiken tijdens de lessen en practica. Ik heb ongeveer een budget van 300 euro en ik zat te denken aan een surface van microsoft. Wat is jullie mening hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn broer overwoog ook om deze aan te kopen via mijn school, omdat je via Microsoft Surface RT - 32GB deze surface heel voordelig kan aankopen als student. Ik denk wel dat het kwalitatief een goeie tablet is, ondanks het minder aantal aan apps. Er zijn studenten op school die heel tevreden zijn over hun aankoop van die Surface. Mijn broer wou hem niet aankopen omwille van het aantal apps. Naar het schijnt zou je volgens hem de app van Easy Banking van Fortis er niet mee kunnen downloaden om je bankverrichtingen te doen, ikzelf heb er geen idee van. Ikzelf heb wel een Samsung Galaxy Tab 2 10.1, maar dit kwam ook omdat ik deze had voor de studentendeal van de Surface. Ik moet zeggen over de Samsung tablet ben ik heel tevreden. Deze werkt echt perfect en neem ik ook mee naar school. Verschil was wel dat ik voor deze 327 euro toen heb moeten betalen, en ik die surface voor 191 euro kon aankopen via school, maar ik had al enen dusja. Ondertussen staat de galaxy tab 2 wel al veel goedkoper dan toen, omdat de tab 3 ook al uit is ondertussen. Maar ik raad je aan als je de surface koopt, kijk misschien eens naar campusshop, je zal hem daar heel voordelig kunnen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb die tablet niet via campusshop aangekocht, want ik had voor deze actie al een samsung gekocht in de carrefour. Maar de website van campusshop is wel de website die onze hogeschool aanraadt. Het zat dus zo. Op school kregen wij een mail dat wij die surface konden aankopen via hen aan 191 euro en die werden dan op school geleverd. Maar doordat mijn broer dan achteraf was beginnen twijfelen, en de groepsaankoop via school al was gepasseerd, heb ik ons departementshoofd toen gevraagd als wij dat nog aan dat studententarief konden verkrijgen. En toen zei hij mij dat dat kon via campusshop dat dat voor studenten was, maar dat deze dan niet meer werden geleverd op school, omdat de groepsaankoop voorbij was, maar dat je hem wel nog individueel via die website aan die prijs kon krijgen.

- - - Updated - - -

Wij hebben het toen niet gedaan, omdat mijn broer dan uiteindelijk meer apps wou dan dat de surface aanbiedt. Hij wou er absoluut easy banking enzo opstaan hebben in app. Maar ik denk wel dat een betrouwbare site moet zijn, aangezien ons departementshoofd me deze site gaf, en de tablets op school ook aan deze prijs aanbood via groepsaankoop voor alle studenten van onze school.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.