Ga naar inhoud

Update windows 8.1


Kristof1

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele weken geleden mijn Samsung laptop geüpdatet van Windows 8 naar Windows 8.1.

Maar vanaf toen loopt mijn laptop schijnbaar zonder enige reden soms vast, en het scherm hapert. Het enige wat ik dan kan doen is mijn laptop uitschakelen met de aan-knop.

Als ik niets doe en blijf wachten valt mij laptop na ongeveer 5-10 min vanzelf uit.

Als ik dan terug opstart lijkt het alsof er niet aan de hand is, ook in het logboek van Windows is er niets terug te vinden.

In mijn ogen lijkt het volstrekt willekeurig te gebeuren: soms om het halfuur, soms zit er dagen tussen.

Het gebeurt bij verschillende programma's of zelfs als ik nog geen programma had gestart.

Op de site van Samsung staat dat mijn laptop volledig compatibel is met Windows 8.1 en voor de update in aanmerking komt.

Ik heb al de driver van mijn grafische kaart geupgradet maar dit helpt niets. (ik heb al geprobeerd: samsung driver; standaard driver amd; bèta driver amd)

Ook sfc /scannow zegt dat alles in orde is.

Malwarebytes vind geen virus.

Iemand nog ideëen om dit op te lossen?

Mijn laptop is een Samsung NP350V5C-S02BE

MS Windows 8.1 Pro 64 bit

Intel core i5-3210M CPU @ 2.50GHZ

8 GB RAM

Intel HD Graphics 4000

AMD Radeon HD 7600M Series

Zo ziet mijn scherm eruit nadat mijn laptop is vastgelopen:

post-46115-1417705593,6336_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.